quarta-feira, 24 de junho de 2015

AUDIS, COCHES DE INCIDENCIAS E GASOLINA SIMBÓLICA

Falar da ilegalidade do concurso eólico, e os efectos que iso tivo, ou centrar o debate público no detalle e no simbólico? Acertada reflexión de Xosé Manuel Pereiro en La Opinión. 
E aínda concordando, imos falar de cuestións simbólicas. Teño a miña opinión, como na cuestión dos soldos, sobre o uso de coches oficiais pero non vén ao caso. E teño preguntas: 
1. É o mesmo usar o coche oficial para ir ao traballo que usalo para desplazarse por razóns de traballo (viaxes fóra, asistencia a reunións en distintos puntos da cidade...)?2. Se non se usa o coche oficial, vanse pagar taxis ou kilometraxes? 3. Que se fai cos chóferes do cadro de persoal? Despídense? Rebáixaselles o complemento de especial dedicación?4. Que sae máis caro (chóferes ou taxis/chóferes+taxis/indemnizacións por despidos ou taxis)?5. De que xeito o cargo público traballa mellor?6. Se as persoas nos cargos públicos (alcaldes, concelleiros, presidentes de deputacións ou autonómicos) van ser os seus propios chóferes, porque non fan as súas fotocopias, xestionan as súas chamadas...?7. Se cambia o modelo de coche (Audi por Citroen ou Seat Alhambra) ou o nome que se lle dá (ex. coche de incidencias), cambia o tipo de uso que se fai?8. É inherente ao uso de coches oficiais saltarse as normas de tráfico, estacionamento ou peonalización?9. Cal é a diferenza entre que use o coche o técnico dun servizo municipal ou que o use o alcalde para ir a cuestións de traballo?

Sem comentários:

Enviar um comentário

O teu parecer